2011. július 11., hétfő

Kicsit hétvégéztünk

Ennek ugye az az eredménye, hogy kedves galambjaink feltehetőleg már az első tíz percben felcsipegették a kaját az erkélyről, úgyhogy két napig valaki mástól koldultak. Éhen azért nem haltak, de a Béla begye határozottan kisebb lett, bizonyítandó, hogy mi vagyunk a fő ételforrás...

Vagyis alig jöttem be a házba, éppen csak bezártam az ajtót, és Béla máris megjelent az erkélyen és követelte az adagot. Ami aztán megint pillanatok alatt elfogyott. Na de most már lassan visszaállunk a normális kerékvágásba, és nemsokára talán megnézzük, mi bújik ki a tojásból. Lehet tippelni is:
  • kakukkfióka
  • strucc
  • esetleg galamb...
Közben kicsit utánaszámoltam, és már legalább 14 napja költenek. Ha minden jól megy, akkor 3-5 nap múlva már valami csipogni fog a fészekben.

    2 megjegyzés:

    1. tehat megis rajottel mennyi idobe telik anelkul is, hogy megirtam volna :d

      VálaszTörlés
    2. Elfelejtettél elsőzni...

      És igen, hülye azért nem vagyok, csak egyre kíváncsibb, és ki kellett derítsem, miért akart Bella Hitchcock-féle madarasat játszani velem az este

      És második :D

      VálaszTörlés